urzadzamy24.pl

Blog tematyczny o domu i budownictwie

Dom

Odzież reklamowa dla firmy – dlaczego warto ją kupić?

Odzież reklamowa dla firmy – dlaczego warto ją kupić?

Chcesz jeszcze skuteczniej promować swoją firmę? Postaw na odzież reklamową! Kiedy warto się na nią zdecydować? Jakie są rodzaje odzieży reklamowej? Wyjaśniamy!

Czym jest odzież reklamowa?

Termin jak odzież reklamowa związany jest z odzieżą, która pełni funkcje reklamowe. Najczęściej umieszcza się na niej nadruki albo hafty, które wspierają promocję firmy.

Odzież reklamowa to bardzo bogata gama produktów, dzięki czemu mogą być one również dopasowane specjalnie do oczekiwań klientów. Można stosować ją w wielu branżach, dlatego też ma ona uniwersalne zastosowanie.

Odzież reklamowa – kiedy warto ją kupić?

Odzież reklamowa sprawdzi się w tych firmach, którym zależy na wyróżnieniu się na tle konkurencji i na budowie pozytywnego wizerunku.

Najczęściej jest ona zamawiana wtedy, gdy pracownicy firmy mają styczność z klientem, dlatego też można wtedy efektywnie promować firmę. Często jest ona stosowana w branżach jak:

  • handel
  • transport
  • usługi
  • eventy 

Oczywiście, można również zamówić odzież reklamową dla firm działających w wielu innych branżach, gdzie będzie ona służyła jako odzież robocza z dodatkową funkcją – wsparciem dla promocji firmy.

Rodzaje odzieży reklamowej

Do kategorii jak odzież reklamowa zaliczają się różne produkty, które mogą być spersonalizowane na życzenie klienta.

Najczęściej zamawiane są ubrania reklamowe w poniższych wariantach:

  • koszulki
  • koszule
  • bluzy
  • kurtki
  • czapeczki

Powyższe rodzaje odzieży są dostępne w różnych krojach, na przykład koszulki można kupić jako t-shirty albo jako koszulki polo z kołnierzykami, natomiast bluzy jako bawełniane albo polarowe. Z kolei kurtki dostępne są w wariantach przejściowym oraz zimowym, dzięki czemu również mogą być one dopasowane do pory roku.

Odzież reklamowa jest oferowana zarówno w wariancie dla mężczyzn, jak i dla kobiet, dlatego też można wtedy wybrać ubrania o odpowiednim kroju.

Ponadto odzież reklamowa sprzedawana jest w różnych rozmiarach, dzięki czemu również może być ona dopasowana do konkretnych osób, które mają ją stosować.

Zalety zakupu odzieży reklamowej

Zakupienie odzieży reklamowej jest związane z wieloma korzyściami dla firmy, która decyduje się na nią. Dlaczego warto zdecydować się na kupno odzieży reklamowej dla pracowników?

Wśród głównych zalet związanych z odzieżą reklamową znajduje się:

  • skuteczne wsparcie dla promocji firmy
  • budowa profesjonalnego wizerunku
  • pozytywny odbiór firmy przez klientów, kontrahentów
  • atrakcyjny wygląd odzieży
  • szerokie zastosowanie
  • przystępne ceny

Te zalety powodują, że odzież reklamowa jest doskonałym wyborem zarówno dla większych firm, jak i dla tych małych, nawet jednoosobowych.

Jak znakuje się odzież reklamową?

Żeby ubrania reklamowe mogły spełniać swoją funkcję, muszą być one odpowiednio znakowane. Pod pojęciem jak znakowanie czy personalizacja znajduje się rodzaj procesu polegającego na umieszczeniu na odzieży indywidualnych znaków.

Najczęściej znakowanie prowadzi się metodami nadruku, na przykład jak sitodruk czy nadruk sublimacyjny, a także za pomocą haftów, które stosowane są na odzieży jak koszulki, bluzy.

Znakowanie odzieży może dawać również dekoracyjny efekt lub może spełniać dodatkowe funkcje, na przykład można wykonać znakowanie z użyciem materiałów połyskujących, odblaskowych, z efektem typu flock.

Jakie znaki umieszcza się na ubraniach reklamowych?

Najczęściej odzież reklamowa jest personalizowana z wykorzystaniem logo firmy. Może być ono umieszczone w mniejszym lub większym wariancie z przodu ubrania, a także z tyłu. 

Często stosuje się również dodatkowe informacje na odzieży, na przykład mogą być to grafiki czy napisy, na przykład numer telefonu, adres strony internetowej, zakres usług świadczonych przez firmę.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.